Tröttis

Döör på allt plugg just nu. Fast en liten del av mig tycker att det är ganska kul. Sorgligt. vill typ inte gå hem från skolan längre. Har fyra prov denna vecka varav 2 är avklarade. Hatkärlek till prov, hatar att plugga till de, kul att göra de om man kan något och det bästa: få tillbaka provet! iaf om det är ett bra resultat..

Det händer inte så mycket mer i mitt liv än plugg just nu såå har inget annat att skriva om. ELLER JO, tänkte köpa de berömda laxeringsmedlet ricinoljan för att ha i håret. Sägs att håret växer 5cm i månaden istället för 1 om man använder det ca. 3 ggr i veckan. Det är ju värt ett försök. Någon som vet om det funkar?? Skulle göra allt för långt hår alltså.


Om jag såg ut sådär skulle jag vara lyckligast.


hejdååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

det funkar inte speciellt bra

2012-02-23 @ 09:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0