tränar pluggar och städar

SÅ GJORDE JAG INTE DET! ehhehe. Men det är vad jag borde göra just nu. Men istället sitter jag häääär. Har nyss ätit aaaas god mat! vi hade inte så mycket hemma så jag lekte kock och tog vad vi hade. Blev super gott! Kassler i ugn med annans, banan och purjo med en touch av curry. sen ris till det. Lät ju vidrigt men det blev faktist gott. Har även hunnit med att åka med sis till stan en sväng. Älskar och hatar att jag alltid vaknar tidigt. Man får ju en längre dag men kan ju vara frusterande när man verkligen vill sova länge.

Snart kommer Ida hiiiit, sen kommer lite andra tjejer. Vi ska tagga lite hemma hos mig sen ska vi på nån 18 års fest, känner inte ens den som fyller år men det blir nog kul hoppas jag. Vet inte ens vart jag ska sova ikväll men det löser sig nog.

Igår var bästa fredagen förresten. Först västerås med Ida och Josefine. Shoppade lite, ångest <3. Sen åkte vi med sofie till sätra brunn och badade och bastade. mysiiiigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0