super helg!

Så jävla grym helg som jag inte orkar blogga om så tänker kopiera från min fina vän Elviras blogg.

Lördag ägde! Började med mina brudar hos Sabina. Haha det var kul. Åkte sedan bil med musik och sjöng- bästa som finns!!! Då älskar man livet. Vi åkte till Elin och Elviras 18års fest alltså! Det var kul där med!! Jag och Sofie blev så hungriga så vi åkte alla och åt kebab och det var så j.ä.v.l.a gott, mhmmmmmm!!! Haha varför i helvete serverar dom inte vatten för? "Nej det är för sent för vatten" Okej????! Kom på nu att jag aldrig betalade för min Ramlösa HAHA OJ! Äh det sket man väl i. Fick en kebab av Niklas också, då blev man glad. Haha två st så hungrig var jag. Efter maten hamnade vi på något vis på nå efterfester, var ju sådär kanske. Hem och sova var skönt vill jag lova.

Bra lördag, älskar mina vänner! ♥


Helgens citat:
"NO WATER IN THIS HOUSE"
"det är försent för vatten"
"FUCK YOU AAAAAALLL!!!"

Har precis gjort klart en psykologi uppgift. Började 15:00 nu är klockan 21:39. SOOOOFT!!
Nu kollar jag på wallander. gosii¨

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0