Mitt liv just nu:

Det rullar på! Just nu njuter jag av påsklov samtidigt som jag saknar att ha något att plugga på. Usch va knäpp jag är. Är inne i någon slags kreativ fas, så har en del protjekt på G. Håller bland annat på att bygga en tvmöbel! Det är svårare och dyrare än jag trodde men jag ska klara det. Känns dock som att jag är den enda som tror de.

Har jobbat några dagar på städ också. Bra pengar eftersom att jag planerar att göra en hårförtjockning inom snar framtid. Så mycket jag vill köpa just nu, pengarna och tiden räcker inte till!

Imorgon ska jag jobba och sen åka med mína bästa vänner till Gävle och kolla på när brynäs går till final. Taggar! Hoppas på nåt roligt på kvällen sen också. På onsdag ska jag shoppa med mamiii. Ska bland annat köpa ett rosa läppstift. Har velat haft det så länge så nu ska jag våga. Sen på torsdag blir det feeest, ska fira Jasmine och Julia som fyller 17. Redan grymt taggad!

Men ha det så gött då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0